- Wij helpen u graag bij uw boeking!
- +31 (0)88 - 482 82 40
- info@artiestenburo2010.nl
Eigenschappen dr. Kaj Morel boeken
dr. Kaj Morel boeken?
dr. Kaj Morel boeken of inhuren voor een optreden?
BURO2010 is Nederlands grootste artiestenbureau waar u alle artiesten direct en online kunt boeken tegen de laagste prijzen. Op deze pagina vindt u alle informatie met betrekking tot het boeken van dr. Kaj Morel.
Wij informeren u binnen één dag over de beschikbaarheid en de prijs van dr. Kaj Morel.
Boeken via BURO2010: direct, snel, duidelijk en voor de beste prijs!
Extra informatie dr. Kaj Morel
Auteur van het boek Identiteitsmarketing. Waarom wij bestaan.
Organisaties zijn meer dan geldmachines en banenverschaffers
Hoewel het nooit de bedoeling kan zijn geweest, zijn we bedrijven en organisaties meer en meer gaan beschouwen als geldmachines en banenverschaffers. Middelen om onze economie te laten draaien en onze welvaart veilig te stellen. We lijken ons nauwelijks bewust te zijn van de werkelijke, veelomvattende betekenis die we met onze organisaties kunnen hebben voor de levens van klanten, medewerkers en de maatschappij, laat staan dat we erop sturen. Het resultaat: het draait alleen nog maar om targets halen, het behouden van je baan of hogerop komen. De klant is een lastige bijkomstigheid geworden. De betekenis die organisaties voor de maatschappij kunnen hebben is een irrelevant neveneffect.
Deze ontwikkelingen vormden de motivatie voor Kaj en zijn collega’s om te komen tot een alternatief paradigma voor management en marketing dat wordt beschreven in het in 2010 verschenen boek Identiteitsmarketing. Waarom wij bestaan. Identiteitsmarketing nodigt organisaties uit om hun eigen bestaansrecht aan de kaak te stellen. Waarom zijn we er ook alweer? Wie zou er wat missen als wij er niet zouden zijn? Door onze eigen identiteit als uitgangspunt te nemen en vervolgens door te vertalen in elke vezel van de organisatie ontstaan organisaties van betekenis. Pure organisaties waarin mensen werken die staan voor datgene waar hun organisatie voor staat en die als vanzelfsprekend bezig zijn met het inlossen van hun belofte aan hun klanten en aan de maatschappij. Zulke organisaties zijn pas werkelijk klantgericht en duurzaam rendabel in alle opzichten.
Betekenis als drijvende kracht binnen de samenleving
Kaj Morel is voorvechter van betekenisdenken en identiteitsmarketing. Als adviseur bij Mercurius Identiteitsmarketing richtte hij samen met Gert Disberg en Paul Mersmann in 2009 de Betekenisfabriek op vanuit het verlangen om een betekenisgerichte samenleving te realiseren met zelfbewuste mensen, die hun talenten en drijfveren weten te combineren in betekenis voor de ander. Hierbij past een economische orde die erkent dat gerichtheid op geven boven nemen een noodzakelijke voorwaarde is voor een duurzaam rendabele samenleving.
Betekenisdenken kun je leren. Identiteitsmarketing is een vak. Daarom ontwikkelt Kaj als lector identiteitsmarketing bij Saxion vanaf oktober 2009 samen met docenten, studenten en bedrijven het vakgebied identiteitsmarketing in onderwijs en praktijkgericht onderzoek.
Identiteitsbewijs
Wie zou wat missen als Kaj Morel er niet zou zijn? Een identiteitsmarketeer legt het antwoord op deze vraag vast in een identiteitsbewijs. Dit is het identiteitsbewijs-in-een-notendop van Kaj
Zijn ideologie
Maximaal betekenisvol zijn voor anderen loont
Optimistisch mensbeeld: mensen willen en kunnen ertoe doen voor anderen
Zijn visie
Teveel mensen geloven niet in zichzelf en in hun betekenis voor anderen
Teveel bedrijven hebben te weinig betekenis
Zijn missie belofte
Ik streef naar sterkere, effectievere, gelukkigere mensen met zelfvertrouwen
Ik streef naar maximaal betekenisvolle organisaties
Mijn belofte: “Ik maak jou(w organisatie) meer betekenisvol”
Zijn unieke kracht
Diepe wens om betekenisvol te zijn
Authentiek
Echte kritische vriend
Geloof in wat ik doe
Enthousiasme
Expertise
Zijn kernwaarden
Oprecht, trouw aan mezelf
Serieus
Levensgenieter
Allergisch voor oppervlakkigheid
Slim onbewust
Zijn ambities
Identiteitsmarketing populair maken en ontwikkelen tot zelfstandig vakgebied
Zoveel mogelijk mensen en organisaties ondersteunen om maximaal betekenisvol te worden
Realiseren van een samenleving waarin betekenis voor anderen de drijvende kracht is van menselijk handelen
Blik in het verleden
Na zijn studie Sociale and Organisatiepsychologie in Leiden, promoveerde Kaj in 2000 op een proefschrift over consumenten categorisatie van hybride producten aan de faculteit van het Industrieel Ontwerpen van de Technische Universiteit Delft. Tot aan zijn overstap naar identiteitsmarketing, heeft Kaj ruim 10 jaar gewerkt als universitair docent in consumentengedrag, consumentenonderzoek en marketing aan de universiteiten van Delft (faculteit van het Industrieel Ontwerpen) en Rotterdam (Rotterdam School of Management). In die tijd publiceerde hij verscheidene hoofdstukken in boeken en artikelen in vakbladen en academische tijdschriften over onder andere productontwikkeling, consumentenonderzoek, internet marketing, reclame, hybride producten, en consumenten scepsis.
dr. Kaj Morel boeken? Informeer vrijblijvend naar de boekingsmogelijkheden van dr. Kaj Morel.
Wilt u extra boekingsinformatie ontvangen over het boeken of inhuren van dr. Kaj Morel, neem dan gerust contact met ons op.
Onze accountmanagers informeren u graag, gratis en vrijblijvend over de meest actuele prijs van dr. Kaj Morel en de eventuele overige kosten om een optreden van dr. Kaj Morel mogelijk te maken (o.a. podium, techniek, optionele verzekering, btw-%).
BURO2010 is het directe en officiële boekingskantoor voor de boekingen van vele andere bekende artiesten, sprekers, sporters en overig entertainment. Artiestenburo2010.nl is tevens boekingsbureau van dr. Kaj Morel.
Wij staan in direct contact met alle artiestenmanagements en kunnen u binnen een dag voorzien van een offerte voor dr. Kaj Morel. Uiteraard kunnen wij voor u ook de beschikbaarheid van dr. Kaj Morel checken, een gratis optie plaatsen op dr. Kaj Morel en de boeking(en) van dr. Kaj Morel voor u administreren en bevestigen middels een contract (geen extra boekingskosten!).
Wilt u meer artiesten boeken, ander entertainment inhuren, of zoekt u een professionele partner voor de regie, productie en totaalorganisatie van uw event? Laat u vrijblijvend informeren via: info@buro2010.nl – 036-7600140.
MANAGEMENT dr. Kaj Morel, BOEKINGSBUREAU dr. Kaj Morel, BOEKINGSBURO dr. Kaj Morel, ENTERTAINMENTBUREAU dr. Kaj Morel, ENTERTAINMENTBURO dr. Kaj Morel, ARTIESTENBUREAU dr. Kaj Morel, BOEKINGSKANTOOR dr. Kaj Morel, IMPRESARIAAT dr. Kaj Morel, MUZIEKBURO dr. Kaj Morel, MUZIEKBUREAU dr. Kaj Morel, ARTIESTENBOEKINGSBUREAU dr. Kaj Morel, ARTIESTENBOEKINGSBURO dr. Kaj Morel, ARTIESTENBOEKINGSKANTOOR dr. Kaj Morel.