Eigenschappen Robert F. Lauterborn boeken

Prijs
Op aanvraag
Tijdsduur
In overleg
Geluid
Exclusief

Robert F. Lauterborn boeken?

Robert F. Lauterborn boeken of inhuren voor een optreden?

BURO2010 is Nederlands grootste artiestenbureau waar u alle artiesten direct en online kunt boeken tegen de laagste prijzen. Op deze pagina vindt u alle informatie met betrekking tot het boeken van Robert F. Lauterborn.

Wij informeren u binnen één dag over de beschikbaarheid en de prijs van Robert F. Lauterborn.

Boeken via BURO2010: direct, snel, duidelijk en voor de beste prijs!

Wilt u gratis een offerte van Robert F. Lauterborn ontvangen, beschikbaarheid opvragen, en/of direct een vrijblijvende optie in de agenda van Robert F. Lauterborn plaatsen?

Bel of mail ons direct

Vraag vrijblijvend een offerte aan.
Prijzen zijn exclusief BTW.

Onze werkwijze,
uw voordeel

Vind een artiest
Check prijs en beschikbaarheid
Plaats gratis optie
Bevestig de boeking
Ontvang het contract
Teken en retourneer het contract

Extra informatie Robert F. Lauterborn

Professor of Advertising and co-author of the best-selling book Integrated Marketing Communication: Pulling It Together And Making It Work

Robert F. Lauterborn was the first James L. Knight Professor of Advertising in the UNC-Chapel Hill School of Journalism and Mass Communication, a distinguished chair made possible by a million-dollar grant from the Knight Foundation “to improve the teaching of advertising.” He is also a principal in Morgan Anderson Consulting, a marketing communications management consulting firm located in New York, and a marketing advisory board member of Aprimo, a marketing management software company.

He is a co-author of the best-selling book Integrated Marketing Communication: Pulling It Together And Making It Work (NTC, 1993), which has been translated into thirteen languages. A paperback edition is titled The New Marketing Paradigm. (In a survey among U.S. academics and agency and client-side practitioners, the IMC book was ranked 14th all-time among books influencing the study of advertising, and number one among books written since 1986.) A third co-authored book, Os 4E’s de Marketing e Branding, was published in Brazil in August 2007, and a fourth, Print Matters: How to Write Great Advertising, debuted in March 2008 at the American Academy of Advertising conference. A fifth, IMC 2.0, is in rough draft form and should come out in 2011.

In 2004, Lauterborn was named “Advertising Educator of the Year” by Advertising Club of the Triangle, which also set up two scholarships in his name, and in 2005 he received the Silver Medal Award, the American Advertising Federation’s highest honor.

Prior to joining academia, Professor Lauterborn was Director of Marketing Communication Corporate Advertising for International Paper worldwide. He also spent 16 years with General Electric in a wide range of marketing and corporate communications management positions.

Always active in the industry, he has been vice chairman of the Association of National Advertisers, chairman of the Business Marketing Association International and the Business Advertising Research Council, and a board member of many other industry organizations, such as the Advertising Research Foundation.

In 1999, he was presented with the G. D. Crain, Jr. Award (named after the founder of Advertising Age) for “lifetime contributions to the development and improvement of business marketing,” and inducted into the Business Marketing Hall of Fame.

Over the past dozen years, he has consulted or conducted seminars and workshops for more the 50 organizations in 21 countries on five continents, including IBM, General Motors, ExxonMobil, Hewlett Packard, Monsanto, ATT, Bank of America, BASF, Kellogg’s, Eli Lilly and Philips.

 

Robert F. Lauterborn boeken? Informeer vrijblijvend naar de boekingsmogelijkheden van Robert F. Lauterborn.

Wilt u extra boekingsinformatie ontvangen over het boeken of inhuren van Robert F. Lauterborn, neem dan gerust contact met ons op.
Onze accountmanagers informeren u graag, gratis en vrijblijvend over de meest actuele prijs van Robert F. Lauterborn en de eventuele overige kosten om een optreden van Robert F. Lauterborn mogelijk te maken (o.a. podium, techniek, optionele verzekering, btw-%).
BURO2010 is het directe en officiële boekingskantoor voor de boekingen van vele andere bekende artiesten, sprekers, sporters en overig entertainment. Artiestenburo2010.nl is tevens boekingsbureau van Robert F. Lauterborn.
Wij staan in direct contact met alle artiestenmanagements en kunnen u binnen een dag voorzien van een offerte voor Robert F. Lauterborn. Uiteraard kunnen wij voor u ook de beschikbaarheid van Robert F. Lauterborn checken, een gratis optie plaatsen op Robert F. Lauterborn en de boeking(en) van Robert F. Lauterborn voor u administreren en bevestigen middels een contract (geen extra boekingskosten!).

Wilt u meer artiesten boeken, ander entertainment inhuren, of zoekt u een professionele partner voor de regie, productie en totaalorganisatie van uw event? Laat u vrijblijvend informeren via: info@buro2010.nl – 036-7600140.

MANAGEMENT Robert F. Lauterborn, BOEKINGSBUREAU Robert F. Lauterborn, BOEKINGSBURO Robert F. Lauterborn, ENTERTAINMENTBUREAU Robert F. Lauterborn, ENTERTAINMENTBURO Robert F. Lauterborn, ARTIESTENBUREAU Robert F. Lauterborn, BOEKINGSKANTOOR Robert F. Lauterborn, IMPRESARIAAT Robert F. Lauterborn, MUZIEKBURO Robert F. Lauterborn, MUZIEKBUREAU Robert F. Lauterborn, ARTIESTENBOEKINGSBUREAU Robert F. Lauterborn, ARTIESTENBOEKINGSBURO Robert F. Lauterborn, ARTIESTENBOEKINGSKANTOOR Robert F. Lauterborn.

 

Offerte Robert F. Lauterborn aanvragen bij BURO2010:

Wij helpen u graag
bij uw boeking

Het grootste aanbod
Laagste prijs
Boek direct
Offerte binnen 1 dag