Sprekers boeken BURO2010

Eigenschappen drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA boeken

Prijs
Op aanvraag
Tijdsduur
In overleg
Geluid
Exclusief

drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA boeken?

drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA boeken of inhuren voor een optreden?

BURO2010 is Nederlands grootste artiestenbureau waar u alle artiesten direct en online kunt boeken tegen de laagste prijzen. Op deze pagina vindt u alle informatie met betrekking tot het boeken van drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA.

Wij informeren u binnen één dag over de beschikbaarheid en de prijs van drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA.

Boeken via BURO2010: direct, snel, duidelijk en voor de beste prijs!

Wilt u gratis een offerte van drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA ontvangen, beschikbaarheid opvragen, en/of direct een vrijblijvende optie in de agenda van drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA plaatsen?

Bel of mail ons direct

Vraag vrijblijvend een offerte aan.
Prijzen zijn exclusief BTW.

Onze werkwijze,
uw voordeel

Vind een artiest
Check prijs en beschikbaarheid
Plaats gratis optie
Bevestig de boeking
Ontvang het contract
Teken en retourneer het contract

Extra informatie drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA

Waarom mensen doen wat ze doen en waarom ze willen wat ze willen’

Het schrijvers- en wetenschapsduo Marie-Anne Simons en Jan Guus Waldorp heeft zich gespecialiseerd in evolutiepsychologie en –sociologie. Vooral de wisselwerking tussen evolutie en moderne samenleving en de invloed daarvan op de sociale interactie en communicatie hebben hun belangstelling. In hun werk belichten zij gedrag vanuit de probleemstelling ‘waarom mensen doen wat ze doen en waarom ze willen wat ze willen’. Zij ontwikkelden een innovatieve methode voor het meten en analyseren van de (onbewuste) menselijke motivatie. Op dit moment werken ze aan hun duopromotie over de inzet van de methode voor het samenstellen en verbeteren van team management. Dit vooral voor toepassingen bij afdelingen die gericht zijn op klantcontact en marketing- en communicatiestrategieën.

De Tevredenheidparadox

Tevreden klanten blijken geen trouwe klanten te zijn. Tevreden werknemers zijn nog geen trouwe werknemers. Hoe kan dat? Waarom hebben verbeterde service, speciale aanbiedingen, kortingen en salarisverhoging niet het beoogde effect? Klanten en werknemers die aangeven tevreden – of in ieder geval niet ontevreden – te zijn, verbreken de relatie en stappen over naar een andere service, product of bedrijf. Hoe kun je deze ´Tevredenheidparadox´ voorkomen?

De oplossing

De ´Tevredenheidparadox´ ontstaat omdat de emotionele binding ontbreekt tussen de organisatie, product of dienst en de individuele (onbewuste) drijfveren van werknemers en klanten. Om deze in kaart te brengen, lieten Simons en Waldorp de traditionele psychologie links liggen en ontwikkelden de Evolutionary Motivation Indicator (EMI). EMI is gebaseerd op de evolutionair aantoonbare kostbare signaal theorie. Deze theorie neemt als uitgangspunt de individuele drijfveren om expliciet maar onbewust zijn of haar betrouwbare, beste fitness indicatoren te etaleren. Ieder mens besteedt hieraan onbewust veel tijd, moeite, geld en energie om zich zo optimaal mogelijk te onderscheiden van anderen.

Zoals evolutiepsycholoog Geoffrey Miller recentelijk onderzocht (2009), kunnen ook alle zaken waar wij ons in ons dagelijks leven mee omgeven zoals auto’s, kleding, accessoires etc. worden beschouwd als fitness indicatoren, attributen die iets zeggen over onze werkelijke motivatie.

Simons en Waldorp doen al ruim 15 jaar uitgebreid onderzoek naar de betekenis van visuele aspecten van attributen waarmee wij ons – onbewust – omgeven, van kleding en accessoires tot auto’s en mobiele telefoons en ontdekten correlaties tussen de kenmerken van fitness indicatoren en de motivatie van een individu. Mensen met dezelfde motivatie, investeren (onbewust) in dezelfde indicatoren met overeenkomstige karakteristieken.

Achtergrond

Als ondernemer, journalist, kunsthistoricus, communicatie- en mediaspecialist, econoom, componist en musicus hebben Simons en Waldorp een zeer brede achtergrondkennis en -ervaring. Naast hun onderzoekswerk zijn Simons en Waldorp ze samen al 20 jaar actief in de multimedia- en communicatiesector met klanten als Wall Street Journal, Financiële Dagblad, Elsevier, AirFrance/KLM, Albert Heijn, Ministerie van Buitenlandse Zaken, ABN Amro, Mees Pierson, Bloomberg, USA Today, Financial Times, NOS, Vara en vele andere nationale en internationale ondernemingen.

Van hun hand verscheen een twaalftal publicaties over de invloed van de evolutie op het gedrag van de mens zoals ´Het Alfadieet´ over de oorsprong van gezonde voeding en het ´Handboek voor de Zevende Hemel´ over de krachten achter gelukkige en duurzame relaties. Ook schreven zij de serie ´De WitsKids´ voor kinderen over de invloed van evolutie op ons gedrag. Op dit moment werken zij, naast hun proefschrift Evolutionary Approach of Motivation in Relation to Team Management aan de publicaties ´Darwin in Business´ en ´Darwin in Love: Van Pauwenstaart tot Porsche´ In beide boeken gebruiken zij hun theorie en methode voor marketing en management. In ´Darwin ontmoet Sun Tzu´ ontwikkelen zij hun theorie over de overeenkomsten tussen Darwin’s natuurlijke en seksuele selectietheorie en Sun Tzu’s kunst van het oorlogvoeren.

 

drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA boeken? Informeer vrijblijvend naar de boekingsmogelijkheden van drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA.

Wilt u extra boekingsinformatie ontvangen over het boeken of inhuren van drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA, neem dan gerust contact met ons op.
Onze accountmanagers informeren u graag, gratis en vrijblijvend over de meest actuele prijs van drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA en de eventuele overige kosten om een optreden van drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA mogelijk te maken (o.a. podium, techniek, optionele verzekering, btw-%).
BURO2010 is het directe en officiële boekingskantoor voor de boekingen van vele andere bekende artiesten, sprekers, sporters en overig entertainment. Artiestenburo2010.nl is tevens boekingsbureau van drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA.
Wij staan in direct contact met alle artiestenmanagements en kunnen u binnen een dag voorzien van een offerte voor drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA. Uiteraard kunnen wij voor u ook de beschikbaarheid van drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA checken, een gratis optie plaatsen op drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA en de boeking(en) van drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA voor u administreren en bevestigen middels een contract (geen extra boekingskosten!).

Wilt u meer artiesten boeken, ander entertainment inhuren, of zoekt u een professionele partner voor de regie, productie en totaalorganisatie van uw event? Laat u vrijblijvend informeren via: info@buro2010.nl – 036-7600140.

MANAGEMENT drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA, BOEKINGSBUREAU drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA, BOEKINGSBURO drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA, ENTERTAINMENTBUREAU drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA, ENTERTAINMENTBURO drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA, ARTIESTENBUREAU drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA, BOEKINGSKANTOOR drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA, IMPRESARIAAT drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA, MUZIEKBURO drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA, MUZIEKBUREAU drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA, ARTIESTENBOEKINGSBUREAU drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA, ARTIESTENBOEKINGSBURO drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA, ARTIESTENBOEKINGSKANTOOR drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA.

 

Offerte drs. Marie-Anne Simons en Jan-Guus Waldorp MA aanvragen bij BURO2010:

Wij helpen u graag
bij uw boeking

Het grootste aanbod
Laagste prijs
Boek direct
Offerte binnen 1 dag